Ακύρωση και επιστροφή χρημάτων συνδρομών και εκδόσεων

Το παρόν έγγραφο περιγράφει τους τρόπους και τις διαδικασίες ακύρωσης και επιστροφής χρημάτων που υποστηρίζονται από την πλατφόρμα τηλεκπαίδευσης ΕΥΦΥΕΣ καθώς και από το ΕΥΦΥΕΣ e-shop, και οι οποίες είναι συμβατές με την Ελληνική νομοθεσία.

Παρακάτω Περιγράφονται οι διακριτοί άξονες για την πολιτική ακύρωσης και επιστροφών που υποστηρίζονται.

Πριν από κάθε ενέργειά σας

Προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επιστροφής, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας στα email / τηλέφωνα που εμφανίζονται στην ιστοσελίδα της πλατφόρμας / eshop ΕΥΦΥΕΣ ή εναλλακτικά κάντε χρήση της φόρμας επικοινωνίας της ιστοσελίδας, έτσι ώστε να καταγράψουμε αρχικά το πρόβλημά σας και να μπορέσουμε να σας εξυπηρετήσουμε όσο το δυνατόν καλύτερα.

Έντυπα & βιβλία

Διατηρείτε το δικαίωμα μη παραλαβής, επιστροφής ή αντικατάστασης προϊόντων που έχετε αγοράσει από το ΕΥΦΥΕΣ eShop στις εξής περιπτώσεις:

  1. Κατεστραμμένο ή εμφανώς αλλοιωμένο προϊόν κατά την παράδοση. Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής: Μη παραλαβή του προϊόντος και άμεση ενημέρωση της ΕΥΦΥΕΣ μέσω email, ώστε να προχωρήσουμε σε όποιο από τα παρακάτω επιθυμείτε: 
    1. ακύρωση της παραγγελίας και επιστροφή του ποσού που έχετε καταβάλει (αν έχετε προπληρώσει)  
    2. νέα παραγγελία  
  2. Κακή ποιότητα προϊόντων που δεν ήταν δυνατό να διακρίνετε κατά την παράδοση (όπως π.χ. λευκές σελίδες ή άλλα προβλήματα στην εκτύπωση που καθιστούν την ανάγνωση προβληματική). Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσετε είναι η εξής: Άμεση ενημέρωση της ΕΥΦΥΕΣ μέσω email και επιστροφή του ελαττωματικού προϊόντος σε αυτήν εντός 12 ημερών με δικά σας έξοδα. Στη συνέχεια η ΕΥΦΥΕΣ θα φροντίσει να σας αποσταλεί νέο προϊόν με τα έξοδα αποστολής να βαραίνουν την  ίδια.  
  3. Λάθος στην παραγγελία. Αν παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που είχατε παραγγείλει έχετε δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν, ενημερώνοντας σχετικά την ΕΥΦΥΕΣ με ένα email, η οποία στη συνέχεια θα φροντίσει για την αντικατάστασή του με το σωστό προϊόν χωρίς καμία επιπλέον δική σας επιβάρυνση. Αν παραγγείλατε λάθος προϊόν και επιθυμείτε την αντικατάστασή του, μπορείτε να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε με δικά σας έξοδα και αφού ενημερώσετε σχετικά την ΕΥΦΥΕΣ να ακυρωθεί η αρχική παραγγελία και να προχωρήσουμε σε νέα. 

Ο μέγιστος χρόνος στον οποίο μπορείτε να προβείτε στην επιστροφή ενός προϊόντος για τους παραπάνω λόγους είναι 12 ημερολογιακές ημέρες από την ημερομηνία της παραλαβής. Η παραλαβή μπορεί να αποδειχθεί με το παραστατικό της εταιρείας μεταφορών (π.χ. ΕΛΤΑ) ή ταχυμεταφορών (Courier) που θα σας παραδώσει το δέμα σας.

Δεν υπάρχει δυνατότητα αντικατάστασης, επιστροφής χρημάτων ή αλλαγής προϊόντος στις περιπτώσεις που: 

  • Το προϊόν έχει χρησιμοποιηθεί (π.χ. Έντυπο με διάτρητα μέρη ή αυτοκόλλητα που έχουν αφαιρεθεί) 
  • Έχει φθαρεί (π.χ. έντυπο σημειωμένο με μαρκαδόρο) 
  • Δεν αποστέλλεται μαζί με το προϊόν η απόδειξη αγοράς.   

Όταν η εταιρία ΕΥΦΥΕΣ E-LEARNING Ε.Ε. παραλάβει το προϊόν, θα διενεργήσει έλεγχο ποιότητας για να επιβεβαιώσει πως το πρόβλημα υφίσταται και στη συνέχεια θα προχωρήσει στην αλλαγή, αντικατάσταση ή την επιστροφή των χρημάτων σας σύμφωνα με όσα αναφέρονται παραπάνω. 

Ηλεκτρονικές εκδόσεις

Έχετε το δικαίωμα να ζητήσετε επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση για τις ηλεκτρονικές εκδόσεις για τις οποίες έγινε η μεταφόρτωση από το e-shop ΕΥΦΥΕΣ και αγοράστηκαν από εσάς με χρήματα (μετρητά ή πιστωτική κάρτα) και δεν ήταν μέρος δώρου ή κάποιας άλλης προσφοράς της πλατφόρμας ή του e-shop ΕΥΦΥΕΣ. Αυτό είναι εφικτό και δεκτό από την εταιρεία στις ακόλουθες περιπτώσεις:

  1. Η ηλεκτρονική έκδοση αποδεδειγμένα δεν ήταν λειτουργική κατά τη μεταφόρτωσή της από τον ιστότοπο https://fes.gr. Σε αυτήν την περίπτωση, και αν δεν είναι δυνατή η επαναποστολή της στη σωστή της μορφή από τον ιστότοπό μας ή με άλλα μέσα (e-mail, μέσα μαγνητικής ή ηλεκτρικής αποθήκευσης) μπορεί να γίνει επιστροφή χρημάτων ή αντικατάσταση από μια αντίστοιχη ηλεκτρονική έκδοση.
  2. Η ηλεκτρονική έκδοση δεν ανταποκρινόταν στην περιγραφή του προϊόντος που αγοράσατε

Στις παραπάνω περιπτώσεις μπορείτε να ζητήσετε:

  • Επιστροφή χρημάτων
  • Αντικατάσταση από άλλη ηλεκτρονική έκδοση ίσης αξίας
  • Εκπτωτικό κουπόνι ίσης αξίας για αγορά άλλων προϊόντων από το e-shop ΕΥΦΥΕΣ

Όλα τα παραπάνω πρέπει να γίνουν εντός 12 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς της ηλεκτρονικής έκδοσης.

Συνδρομές

Έχετε το δικαίωμα να ακυρώσετε και να ζητήσετε να επιστραφούν τα χρήματά σας ή να αντικαταστήσετε τη συνδρομή σας με μια άλλη συνδρομή εντός 12 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα αγοράς της συνδρομής. Αυτό μπορεί να γίνει μόνο στις εξής περιπτώσεις:

  1. Η πλατφόρμα δεν είναι λειτουργική ή παρουσιάζει σοβαρά προβλήματα φόρτωσης με αποτέλεσμα να μη μπορείτε να τη χρησιμοποιήσετε.
  2. Έχετε κάνει αγορά συνδρομής διαφορετικής από αυτή που επιθυμούσατε.

Σε κάθε περίπτωση η εταιρία μπορεί να σας προτείνει και έχετε δικαίωμα να αποδεχτείτε ένα από τα εξής:

  • Να γίνει επιστροφή των χρημάτων σας. Αυτό θα ακυρώσει αυτόματα και άμεσα τη συνδρομή σας στην πλατφόρμα ΕΥΦΥΕΣ και θα απενεργοποιήσει τους κωδικούς σας.
  • Να αντικαταστήσετε τη συνδρομή σας σε κάποιο μάθημα με συνδρομή σε διαφορετικό μάθημα (π.χ. από Μαθηματικά ΣΤ’ σε Μαθηματικά Ε’). Σε αυτήν την περίπτωση το τεχνικό μας τμήμα θα αναλάβει τη μεταφορά του λογαριασμού σας στο μάθημα της επιλογή σας και την απεγγραφή σας από το παλιό μάθημα χωρίς κάποιο κόστος.

Εάν θέλετε να ακυρώσετε τη συνδρομή σας μετά την πάροδο του προαναφερθέντος διαστήματος, δεν έχετε δικαίωμα επιστροφής χρημάτων.